Skämmes...

Här är det så tomt att man får skämmas, inte ett blogginlägg på hela sommaren... Jag antar att jag inte kommer bättra mig men jag gör ett försök!
 
Jobbat hela denna underbara sommar, varit på Östgärde och från 1/9 kommer jag att vara ansvarig i Åsarna på Treklövern. Det kommer bli en utmaning som jag ser fram emot! Haft min första introdag där idag och det känns spännande!
 
Annars rullar livet på. Thommy och barnen har haft fyra veckors semester, jag fick fyra dagar! Vi passade på att semestra i Sundsvall då och bo på hotell, supermysigt! Helgen innan spenderade vi i Sollefteå hos pappa, fajja och farfar med flottåkning, grillning, bad och våfflor! 
Vi har haft någonting för oss varenda helg hela sommaren, bla annat har mamma och Becca varit här och hälsat på plus att det varit fisketävlingar, folkrace och en massa andra grejor! I helgen som var spenderade vi lördagen på Frösö Zoo med Erika, Lowe och Leon. En liten mellanlandning i Torvalla på hemvägen hann vi också med och där slängde systeryster ihop en jättegod blåbärspaj! 
 
Annars känns det att hösten är på g. Tröttheten kommer smygande, mörkret likaså... Mysigt att krypa ner i soffan med en temugg och tända ljus! Har inte lika mycket måsten på hösten har jag inbillat mig! Förutom bären... Måste in med vinbären... Jag och Thommy plockade sju liter svartvinbär igår och det syns knappt på busken... Måste ut igen. Flera gånger! 
 
Nu ska jag natta barnen och sen sjunka ner i soffan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0