Hemma igen!

Åkte i tisdags morse till stan för första dagen på ortopeden. Har fått gå med uskor nu i två dagar för att lära mig rutiner och vad som görs av dem. De har väldigt mycket ansvar över olika prover som ska tas, omläggningar, tempning m.m. Kan vara bra att veta vad som inte är mina uppgifter framöver! ;-)
Trivs väldigt bra med arbetslaget även om en del kan vara lite svåra men det släpper nog med tiden!
 
Nu är jag hemma iaf, myser med Hugo och Elli idag! Vi tänkte gå bort och fika på Caférian sen när Maria öppnar! Måste passa på att hitta på någonting när jag väl är hemma. Åker igen imorgon och sen får vi se om jag kommer hem en sväng på söndag för att åka 7:05 på måndag igen eller som jag stannar. Jobbar nämligen lördag till torsdag... Blir nog bra, är ledig fre, lör och sön nästa vecka!
Imorgon börjar allvaret som sjuksköterska iaf! Nu är det slut på uskjobbet, ska få en ordentlig genomgång av min handledare och sen är det bara att försöka komma ihåg allt! ;-) Tur att man är duktig på att fråga på saker som man är osäker på, det var de väldigt glada över så man inte bara kör på och gör totalt galet!

Har skaffat mig sommarjobb också!! :-) Pratade med sjuksköterskornas chef Bodil och hon ville mer än gärna ha mig i Rätan hos sköterskorna i sommar så det känns jättekul! Nära och bra, inga kvällar eller helger!! Månadslön skulle jag också få! Ibland har man tur!

Nu ska jag leta reda på Elli... Hon blev sur och gick och la sig. Hon målade med vattenfärger, ett streck per papper ungefär när jag ansåg att hon inte skulle måla upp alla mina skrivarpapper. Detta resulterade i en skitsur fröken som bäddade ner sig.
 
Återkommer väl någon gång i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0