PowerWalk!

Måste börja röra dököttet... Inte bra detta! Just nu är det lite extra jobbigt att hålla vikten men det SKA gå, måste sluta stoppa i mig en massa bullar, kakor och godis! Låter väl som jag skenar i vikt men så farligt är det inte men jag vill stoppa det innan det blir too much, rör sig bara om några kilon egentligen!
Har börjat promenera. Förra veckan var jag ut tre ggr, kanske inte mycket men för någon som tar bilen ner på Ica (300 m...) så är det bra! =)
Ikväll var jag ut en sväng men har insett att trots att jag går mycket raskt får jag inte upp vare sig puls eller värme. Jag måste helt enkelt jogga för att det ska hända något... Jobbigt men attans så kul! =) Hela sex lyktstolpar pallade jag innan jag var tvungen att gå en stund!!! Lycklig!!

Jaja. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bli´re sängen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Kom i håg vad vi pratade om sist! Ta det lugnt, gå springa gå springa. Tålamod Sara:) /coachen

Svar: Tack för tipset!!! Man blir dock ivrig när det går bra! ;-)
Sara

2012-11-19 @ 21:22:41
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0