Lördag!

Idag var en lång dag... För många i klassen är det omtenta på medicin idag. Håller tummar och tår att det går vägen för dem!!! 

Idag ska Hugo åka slalom med Sonny, han har varit klar sen strax före tio... Har egentligen ingen aning om när de kommer, Hugo frågade igår och han meddelade sen att 4 11 skulle de åka. Antar att det är mellan 11 och fyra då... =) Han är iaf redo! 

Måns är på älgjakt som vanligt. Inte många helger som han inte jagat! Att han inte tröttnar på att sitta ute i skogen och göra ingenting! :-P Iof vet jag att jag tyckte att det var ganska roligt att få följa Steffe (Beccas pappa, min fd plastpappa) men varje helg blev det ju inte! Kanske en gång per säsong! 

Funderar på att fördriva dagen med att baka lussbullar eller åka till stan och köpa färg till gillestugan... Har inte bestämt mig riktigt! Vi har fått hem panelen till källaren så det är på g iaf! Kommer bli jättefint!!

Jaja, vi får se vad den här dagen har att erbjuda! =) Å nu for Hugge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0