Tjatigt men jag pluggar!

Börjar bli rätt tjatigt med blogginlägg om att man pluggar men snart är det slut på det! Sitter och gör den individuella diskussionen som hör till rapporten som jag och Ellinor skrivit! Konstaterade att vi lagt ner ungefär 40 timmar bara på konkret rapportskrivning...! Utöver detta så har vi haft seminarium och handledning i stan, tid för opponering och läsning av skolkamraters rapporter och annat smått och gott! Man gör några timmar! ;-)
Ska faktiskt bli lite skönt med sommarlov nu! Inga deadlines och rapporter utan bara jobba och göra det som står på schemat för dagen! 

Jag börjar jobba på fredag, mjukstartar med helgjobb! Jag kommer jobba 100% hela sommaren förutom vecka 27 då jag faktiskt har ledigt en vecka!! Vad vi ska göra då har vi inte planerat än... Förslag? Thommy är ju ledig sju veckor i sommar, han är föräldraledig på Elli, ska bli skönt för barnen! 

Ullaredsresan är bokad till sista helgen i augusti, längtar som en galning!!! Ska bli så kul! Missade ju förra årets resa så jag får insupa lite extra Gekåsatmosfär denna gång!

Nu ska jag fortsätta mitt skrivande på diskussionen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0