Kvällsfikadax!!!

Igår slängde Thommy ihop världens godaste äppelpaj till "Despetate Housewife´s" som vi mumsade på till kvällsfika! Den åkte även fram imorse en sväng när Elle och jag skrev rapport, man måste ju ha lite åt hjärnan så man kan tänka ordentligt!
Känner att min hjärna börjar bli trög(are) så det kanske är dax för en matsked paj till "Deadliest Catch". Jo, det tror jag nog. Tur man har liten magsäck så det går i max en och en halv, två matskedar och sen är det tvärstopp. Två matskedar kanske låter mycket men om man jämför med en "vanlig" portion äppelpaj så är det liiiiite och det tar minst 30 minuter att få i sig och allt som oftast lämnar jag också... =) 

I vanliga fall brukar jag unna mig en knäckemacka på kvällskvisten, mår bäst på det... De hade mogen mango och honungsmelon förra veckan på Ica så då blev det lite fruktblandning med keso, otroligt gott måste jag säga!!

Vad kvällsfikar ni? Jag hinner ju oftast bälja i mig ett par koppar kaffe under kvällen i soffan också, ej att förglömma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0