Länge sen nu! =)

I denna blogg var det väldigt tomt... Har inte så mycket att uppdatera med men skolan går bra och snart är det dax för praktik i Svenstavik! Ska vara fyra veckor på Bergsgården, ska bli intressant men vi har massor att göra dessa fyra veckor! Det är inte bara att vara på praktik utan det ska skrivas rapport, göras livsberättelse, etikuppgift och diverse träffar. Hur ska man lägga upp arbetet??? Jaja, det löser sig nog, det har ju gjort det hittills!

Barnen mår bra, lite småförkylningar har vi dragit med och Måns har lagt till en ful "ovana". Han får nässelutslag i tid och otid... Han går numer på Clarityn eftersom vi inte vet vad som utlöser allergin och HC gör ingenting... Hade hoppats på att få göra pricktest men det fick jag inget gehör för... Vi får kartlägga hans minsta steg och allt han stoppar i sig för att försöka se ett mönster.


Barnen har tagit fram cyklarna, det finns ingen snö kvar nästan så då syns de när de kommer cyklande. Så här tidigt har vi aldrig tagit fram cyklarna, rekordår!

Nu ska jag fortsätta tvätta. Har haft en bak och tvätthelg! Igår blev det bullar, Mazariner och knäckebröd. Knäckebrödet var jag dock lite för frikostig med flingsaltet på så det blev oätligt så jag ska slänga ihop nytt i eftermiddag! Bullarna och Mazarinerna blev i alla fall supergoda, tur det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0