Hm...

Nu var det så där långt mellan inläggen igen... Kanske måste ställa en påminnelse på mobilen så jag kommer ihåg bloggen! :-P Har ju för medicinen och det funkar bra iaf! 

Pluggar väl mest men idag har jag faktiskt fått upp lite tapeter i källaren plus att jag tick tummen ur och målade panelen i veckan som var. Nu är det inte allt kvar, blir jättefint!! Måste bara införskaffa en annan klädsel till soffan som ska vara där nere, en svart Ektorpsklädsel till 3-sits tas gärna emot om någon har en gammal liggande! ;-) 

Veckan som kommer är sista veckan i medicinkursen, sen börjar Smärta och Palliativvård. Ska bli intressant! Är dock en rapport och en salstenta så det blir plugg över julen, lika som ifjol. Nu till veckan har vi examination på tisdag förmiddag, en muntlig plus en skriftlig del... Är ganska nervös eftersom det känns som jag inte har koll på allt... Torsdag (lucia) har jag examination i PVK och infusion, det är jag dock inte så nervös över!! Sen är jag LEDIG fre, lör och sön innan nya kursen kör igång! Tänkte ägna den helgen till bak och pyssel med barnen, har ju inte haft så mycket tid över för sånt än...  
 
28:e januari går vi ut på praktik och är ute ända till 25:e mars!! Hela åtta veckor! Längtar som en galning dock måste jag lösa boende och så eftersom det kanske blir knöligt att pendla! Jaja, det löser sig nog, vi är inte där än!! Har ju både mamma och syrran i stan! =)

Nu ska jag ägna kvällen åt gynekologi och sepsis innan jag ska slå in alla paket till Hugo som faktiskt fyller 7 år imorgon!!! 0 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Här finns det alltid plats när helst du vill <3
Puss

Svar: Tack!! Puss
Sara

2012-12-19 @ 10:06:53
URL: http://johaani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0