Vabbat!

Idag har jag vabbat för första gången på flera år! Elli vaknade inatt och var kinkig och det slutade med att hon kräktes en sväng. Eftersom Thommy är ensam tekniker på grund av att vår käre Jörn är sjuk så var det lite knöligt för honom att vara hemma. Jag fick äran! =)

Strålande sol idag så det har inte varit helt fel! Barnen har lekt hela dagen, Elli är pigg och kry. De är dock isolerade alla tre från andra barn till jag är säker på att de är smittfria! Blir vab för min del imöra också!

Vi har varit ute hela dagen. Jag har tvättat upp all tvätt och klippt gräs. Höll allvarligt på att slita ihjäl mig, självgången är trasig och gräset tjockt... Fått ett välbehövligt träningspass med andra ord! =)

Skolan och Ullaredsresan närmar sig med stormsteg, längtar massor!!!! 

Nu ska tvätten plockas in innan den blir fuktig igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0