Sommartorka i regnet!

Som vanligt är det tomt på denna blogg... 

Räknar ner nu, bara 14 arbetsdagar kvar innan skolan börjar!! Kvällen den 30:e åker vi även till Ullared och denna gång blir det lite extra spännande och pirrigt, mer än så tänker jag inte avslöja! ;-)

Sommaren har passerat obemärkt, har mest regnat... =( Lite trist är det ju men barnen har nog inte brytt sig så mycket!

Vardagen är tillbaka, Thommys 7-veckorsledighet är slut och detta är hans första arbetsvecka! Lite pyssling gällande hämta och lämna på dagis men det blir bättre när jag börjar skolan! 

Tråkigt nog så har min käre svåger J legat i Umeå denna vecka, bristning på kroppspulsådern... Kunde slutat riktigt illa och vi har varit väldigt oroliga men nu har han piggnat på iaf och blir flyttad till Östersund!! Krya på dig, om du nu skulle se detta!!! =)

Ledig i två dagar och blev lovad kanonväder i helgen men tidigare idag har det varit mulen men nu börjar det spricka upp! 
 
Ska slänga ihop pizzadegen till middagen idag, Thommy ska på RIF´s jubileum. Han har fixat bildspelet så han blev bjuden som tack. Jag anser mig inte ha råd efter min littersturbeställning på 5000:-! Kostar att plugga... :-P
 
Nu avviker jag, får se när jag dyker upp nästa gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0