Arbetshelg och feber...

Har jobbat hela helgen, eller kanske rättare sagt haft praktik! =) Jättetrevligt har det varit och vi har gjort hela Bergs kommun vilket var en upplevelse att få se!

Imorse (07) när jag steg upp hade jag Hugge på soffan tittandes på tv, han gnällde lite över sin mage men jag trodde han var hungrig. Idag mitt på dagen ringde Thommy och meddelade att han hade feber... När jag kom hem var han skållhet och hade sovit en och en halv timme idag. Ikväll har han varit mycket piggade men dock lite varm. Han får helt enkelt vara hemma imorgon och kurera sig!

Imorgon är det dax för praktik återigen, har ju fem dagar i rad men det ska inte vara något bekymmer! Imorgon eftermiddag ska jag och Elle sätta oss med vår etikuppgift, bättre sent än aldrig, den ska redovisas på tisdag... =) 

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med någonting ätbart men jag vet inte riktigt vad... Sitter och sörplar kallkaffe och är allmänt sugen på någonting gott. Får ta och inventera kylskåpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0