Tidig morgon väntar...

Imorgon är det dax att bege sig mot Östersund och Metodövning hela dagen. Bussen går 05:50 så det gäller att komma upp i tid... =) Tänkte faktikt spatsera mot sovrummet för att försöka få lite skönhetssömn!
Dagarna rinner förbi, första advent på söndag men det lär bli utan snö... Saknar snön, det är så gräsligt mörkt ute nu. Julgardinerna åker upp i helgen och diverse pynt också om jag inte kan hålla mig!
Barnen har varit snoriga och hostiga men annars är allt som vanligt här! Pluggandet går bra men jag och Elle saknar två av böckerna till denna kurs så det är lite tungjobbat, har beställt dem men tror jag glömde bocka ur rutan för "snigelpost"...
Kämpar fortfarande på med vikten, har 0,5 kg kvar innan jag kan säga att jag gått ner 50 kg! Segt... Insåg att om jag går ner åtta kilo till har jag halverat (!!) min vikt. Vem vet, kanske till sommaren så... ;-) Närå, är mycket nöjd redan nu!! Får inte bli för mager heller...
Just ja, skulle ju gå och lägga mig! Minnet är bra men kort! Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0