Ny vecka, ny kurs!

Tentan i anatomi skrevs ju i fredags och jag håller tummarna för att det gick vägen! Skrev på nästan alla frågor så vi får se hur långt det räcker, hoppas man blir godkänd iaf så man slipper ha denna kursens omtenta i januari... Känns drygt att plugga om allt!
Imorgon börjar nästa kurs som är klinisk mikrobiologi och farmakologi. Har anmält mig på tre tentor i den kursen så det blir till att hårdplugga igen... =) Tycker att det ska bli spännande, gillar ju läkemedelshantering och beräkning!
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, veckan som kommer är intensiv, många heldagar från 8:30-17.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Måste bara skriva och säga att du är så himla duktig =o) Jag är såååå stolt över dig min älskade dotter, puuuss <3

2011-11-07 @ 09:50:20
Postat av: Johanna

Du är grym!

Önska jag va lika duktig som dig, hade jag också läst vidare!

Puss

2011-11-12 @ 10:48:20
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0