Vårruset, provet och stan!

Vårruset igår gick kanon! Svettigt men inga större bekymmer! Shoppingen gick skapligt när jag väl kom igång. Köpte en klänning, fyra par trosor, en BH, en bikini, en tröja, två linnen, jeansshorts och ett par haremscapribyxor. Köpte lite nödvändigheter på Ikea också men höll budgeten!
Idag var jag iväg och gjorde alkohollagsprovet för tredje gången och klarade det!!!!! Äntligen!
Efter provet så drog hela familjen till Östersund där älskade pappa befann sig! Vi myste från 14 till halv åtta innan pappa begav sig hemåt. Vi grillade med Johanna och Daniel, det var hur mysigt som helst! Tack för idag kära familj!
Nu ska jag ta mig något att fika och sen väntar sängen! Imorgon blir det matteplugg med Elle!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för en jättemysig dag !!! Ni är underbara !

POK. Pappa

2011-05-21 @ 17:19:56
Postat av: Mamma

Vilken härlig dag ni fick och skönt att provet tillslut lyckades. Puss <3

2011-05-22 @ 11:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0