Tråkigt med snuva...

Snuvan har oss i sitt våld... Elli har haft feber tre dagar (med idag) och Hugo hostar och snorar. Hugge är bjuden på kalas på söndag hos Anton och Viktor så jag hoppas innerligt att han hinner bli frisk. Jag är lite förkyld, hade feber igår eftermiddag men nu är jag feberfri. Känner av huvudet och är lite snorig och tjock i halsen men det går ju att ignorera! =)

Är ledig hela dagen, vet inte vad vi ska hitta på eftersom vi är förkylda. Får bli en innedag med lite städning antar jag. Hade kunnat döda för kaffesällskap men, men, får satsa på att bli frisk först kanske innan någon vågar sig hit...

Dixi, Ludde och Lana mår iaf kanon! Det är som om de alltid bott med oss, ganska fantastiskt! Jag har dem lös ute och det är inga problem, de har träffat grannen tillika "säkerhetschefen" och det gick också bra!

Nu måste jag tända upp i kaminen, jag fryser som bara den!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hua.. Krya på Er <3

2011-03-18 @ 08:51:49
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0