Skidtävling, sista etappen!

Ikväll är det dax för skidtävling igen för barnen! Förra veckan "vann" ju Hugge för andra gången, jag la ut en bild på det fina priset han fick men eftersom det var ett smsinlägg och jag hade glömt skriva blogg innan så försvann texten... Måns var lite halvbesviken för han var sjuk men ikväll får han vara med och få en medalj igen!

Har varit på jobbet mellan 7-12 idag och jobbat på kontoret. Mycket att göra och det är alltid lika kul! Imorgon blir det mer kontorsjobb mellan 7-12 men lör och sön blir det vanligt hederligt uskjobb! Är ledig hela nästa vecka utom tisdag kväll. Måndag har vi preliminärbokat på Storsjöbadet med systeryster och småkusinerna! Skulle vara väldigt mysigt om vi kunde komma iväg!
Det var meningen att min andra lillsyster skulle komma upp nästa vecka men hon har fått jobb så det får vi nog lägga på is vilket jag tycker var vääääääääldigt synd. Inte synd att hon fått jobb, det är jag glad över men typiskt att vi inte får träffas och rå om varandra! Får boka in en annan helg när det passar!

Vi har äntligen köpt fälgar till bilen som haft pyspunka sen i höst! Har fått trixa och låna bilar så fort man ska utanför Rätan eftersom jag har haft ett sommardäck fram och det är ju inte så poppis om farbror polisen skulle stoppa mig... Det är ena framfälgen som släppt lack så däcket sluter inte tätt vilket resulterar i konstant pyspunka... Har lämnat in det flera ggr på macken men det gick inte att fixa.

Nej nu ska jag passa på att vila medan Elli sover. Hugge sitter och tittar på nya Pippi-boxen som jag beställde på Ginza. Elli älskar ju Pippi just nu och de två filmerna vi hade var så repiga att de bara hackade. Det positiva med detta var att Elli utökade sitt ordförråd med "ackar"... =)

Kommentarer
Postat av: Ullet

Ska också vara en del ledig till vecka. Skidor nån dag?

2011-03-03 @ 18:52:54
Postat av: Ullet

veckan ska det vara........

2011-03-03 @ 18:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0