Lista!


Det första du tvättar i duschen?
- Håret

Gillar du kaffe?
- Japp, dricker tyvärr på tok för mycket... Direkt efter operationen och när jag har varit gravis har jag dock inte gillat kaffe.

Hur mår du just nu?
- Egentligen inte så bra. Har lite för mycket i huvudet och skulle behöva rensa kalendern men får bita ihop ett tag till. 

Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
- Y.

Berätta om din senaste dröm.
- Det jag minns att jag drömt sist var att Elli hällde ut en pärlburk med tusen småpärlor och jag fick bara plocka en och en...

Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på den?
- Nej det tror jag inte...

Vad vill du ha just nu?
- Betyg i MaB och lugn och ro...

Har du räknat till 1000 någongång?
- Knappast.

Använder du smileys?
- Ja men inte överdrivet mycket! ;-)

Har du träffat någon kändis?
- Ja

Gillar du keso?
- Yes!

Vilken låt hade du sist i huvudet?
- Måste vara "Kom igångsången" från barngympan, den har en tendens att fastna!

Vilka länder har du besökt?
- Finland, Norge, Tunisien och Mallorca.

Skulle du kunna hoppa fallskärm?
- Aldrig!

Brukar du hyra film?
- Ja men bara på digitalboxen!

Var kommer du vara på lördag?
- På dagen blir det stan och högskoleprovet hela långa dagen...

Har du lockigt hår?
- Lite självfall men det är det lilla... 

Har du gått in i en vägg någongång?
- Vet inte, kan inte minnas att jag gjort det. Rent psykiskt har jag dock sniffat på en men fick hjälp i tid! Då var det iof kanske inte en vägg som jag gick in i utan en vägg som kom ikapp och knuffade mig ur balans ett tag!

Vem höll du senast i handen?
- Elli imorse!

Sover du med Tvn på?
- Nej!

Tycker du att du är gammal?
- Ööö, börjar närma mig "bäst före"...

Är du mörkrädd?
- Ja, löjligt mörkrädd... När vi var på Storhogna sov jag med lyset på för jag fick för mig allt möjligt ensam i ett stort mörkt rum...

Gillar du ditt liv just nu?
- Ja men jag önskar att det lugnar ner sig snart!

Har du någongång valt att ta ett bad istället för att duscha?
- Det har nog hänt både en och två gånger antar jag.

Har du bra syn?
- Ja med linserna i eller glasögonen på!

Var är dina föräldrar just nu?
- Hm. Mamma är i Surahammar hos Becca och pappa är hemma i Sollefteå!

Vad har du på dig just nu?
- Tunika (dock för stor) och jeanstights.

Vad var det senaste du köpte?
- Köttfärs, chili con carnemix, vita bönor, kokt skinka, rostfranska, nyponsoppa och mandelbiskvier.

Hatar du mer än 3 personer?
- Jag hatar inga men ogillar några mer eller mindre.

Använder du sushipinnar?
- Nej men jag vill lära mig! Testade i Ullared med det resultatet att jag sölade ner hela mig och halva bordet. Skvätte soja överallt...

Äger du ett vapen?
- Har en sylvass tunga! 

Gillar du ditt hår?
- Jag älskar mitt hår, särskilt nu när det är kort! 

Hur ofta använder du msn?
- Aldrig, kanske fem ggr per år...

Kommentarer
Postat av: Kimsan

får jag sno den??

Kram

2011-04-01 @ 10:27:49
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0