Dixie, Lana och Ludde.

Jag har främmande, tre små vovvar ska bo här i en och en halv vecka. Än så länge går det hur bra som helst! =) Vi har blivit accepterade av vovvarna och nu myser vi som bara den!
Becca och Richard kom upp i fredags kväll och for idag. Becca kommer tillbaka den 23:e för att hämta de små liven igen! Hon och Rischard ska utomlands så därför är vi hundvakt!

Idag har jag inte gjort många knop. Thommy har ont i ryggen efter en skoterlyftning i veckan så han har gått som en krok hela helgen...

Fredagskvällen myste vi med lite cider och badtunna, superhärligt! =)

Har inte så mycket blogginspiration men tänkte slänga ut lite mått och viktnedgång imorgon då det är vägdag! Mår iaf prima och har inga som helst bekymmer förutom de ggr när jag dumpar! Har inga trötthetsbesvär, huvudet hänger med och kroppen är mycket lättare så det är riktigt roligt att skutta omkring! =) Satsar på att springa Vårruset 19 maj så det är dax att börja träna om jag ska fixa det! Får bara hoppas att mitt knä pallar att jag joggar annars blir det att gå de fem kilometerna det handlar om!

Nu ska jag promenixa med vovvarna!

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt Sara! Det vårruset kommer du bokstavligen rusa dig igenom! Vad glad jag är din skull:)

2011-03-14 @ 08:34:11
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0