Dietist!

Idag är det besiktining och besömning hos dietisten i stan men de varnar för att åka på sjukhuset pga vinterkräkan som härjar där... Håller tummarna att man klarar sig, vägrar boka om tiden eftersom man då får vänta två månader på nästa tid. Dietister är ett upptaget folk!

Ikväll är det SmåStjärnorna på skolan, tror jag. Har inte fått någon lapp eftersom Måns varit sjuk men enl rykten så går det av stapeln ikväll! Typiskt eftersom jag då måste stressa hem från stan som vanligt. Hade bokat middagsdejt med syrran men vet inte om vi får hoppa över det och bara ta en fika. Hon jobbar till 14 så det blir lite tajt om tid...

Nej nu ska jag göra mig iordning för att åka och låna svärfars bil. Vi har fortfarande pyspunka på Chevan, nya fälgar kommer idag så det blir någon ordning på däcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0