Blä...

Mitt vänstra knä har pajat nu, har väldiga problem att röra mig för det hugger och ilar in under knät. VAD kan det vara? Kan inte komma på att jag gjort illa mig heller.

Ikväll blir det bio i Vemdalen med Hugge och Måns. Vi ska se "Trassel" med Ulrika, Lea, Ola och kanske Jon och Liv också, är inte helt hundra på att alla ska med! =) Roligt ska det bli iaf!

Idag har mamma åkt hem igen, Janne kom och hämtade henne strax efter elva. Vi var ju på badhuset i måndags med syrran och Kevin, stackars Emilia hade feber och var med momma när vi badade. Barnen skötte sig och endast två incidenter av försvinnande kan läggas till listan över bus. Mamma åkte med hem till Rätan efter badet och det har varit så mysigt att hon kom! Igår jobbade jag fm och när jag kom hem hade hon röjt i köket, TACK!!!!

Shit, såg nu att klockan snart är halv fem... Thommy är inte hemma, han lagar skoter. Jag ska duscha, vi ska handla och sen laga mat. Kruxet är att om en timme ska vi fara... =) Bråttom blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0