Fotboll!

Just nu är det fotboll för hela slanten i den Stålhandska/Gunnarssonska familjen! Fotbollsskolan har startat för året och både Måns och Hugo är med! Hugge har väntat länge på att få spela så lyckan är total nu när han får träna! Måns hade match i Brunflo i lördags så han missade första dagen men det var nog roligare för honom med match! Kevin, Emilia, Philip, momma och Janne kom och hejade! Det var mycket uppskattat! Jag hade även Elli med och hon skötte sig väldigt bra ända till sista halvtimmen då hon blev trött men det är ju förståeligt! Måns lag vann första matchen och förlorade andra. Han var glad ändå och det roliga var att han spelade mot syrrans killes lillebror, Åsmunt (stavning?)!
Nu ligger Elli i sin säng och ropar på mig. Hon är trött men kan inte komma till ro... Ska väl göra en insats och kolla vad hon funderar över!
Nu är det bara fyra arbetsdagar kvar innan semstern och det känns som jag har massor ogjort på jobbet... Det löser sig nog men är lite stressande.
Nu ska jag kolla skruttan! Grabbarna kommer nog hem om en stund, fotbollsskolan slutar 19:00. det tar en stund innan de är hemma för de är i Klövsjö! Kanske kan jag få två tysta minuter om jag har tur!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skickar vidare en utmaning till dig



http://www.trollbottom.se/?p=1553

2011-06-14 @ 02:14:35
URL: http://www.trollbottom.se/
Postat av: Mamma

Det var riktigt roligt att se Måns spela, är så stolt att han är sååå duktig. Kram alla mina hjärtan

2011-06-14 @ 13:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0