Bloggtorka igen!

Här var det tomt igen, dåligt med uppdateringar! =)
Livet lunkar på och det känns som jag hinner med mig själv och familjen lite mer nu när matten är avklarad! Har två veckor kvar innan jag går på semester och känner mig inte arbetsless än! Det gör mycket att ha administrativ tid som omväxling från vården!
Imorgon är det TupperWare-party hos Erkki, det ska bli sköj! Måste bara komma ihåg att vi ska på semester snart så jag inte förköper mig! Har en tendens att komma hem med en diger summa som ska betalas... Jaja, någon får påminna mig i morgon när mitt köp-begär sätter in!
Måste kolla med Becca när hon har möjlighet att ta emot oss i Surahammar, har planerat att stanna där iaf fyra-fem dagar OM vi får vill säga! ;-) Beror iof lite på hur barnen sköter sig! Funderar att ta en dagstur till Gröna Lund och kanske någon liten utflykt till! Det var så mysigt när vi var ner med husbilen för snart tre år sen! Nu ska vi bara klura ut vart vi ska bädda ner oss där! =)
Nej nu ska jag avrunda och landa i soffan.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Påminnelse 1: KÖP INTE NÅGOT ONÖDIGT !!!!!!



Puss <3<3<3<3

2011-06-07 @ 12:26:30
Postat av: Ellinor

Sara var väldigt duktig, handlade inte en endaste pinal!

2011-06-07 @ 22:33:32
URL: http://elliiicious.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men Grattis Sara så bra, du kan ju om du vill, puss <3

2011-06-08 @ 08:39:31
Postat av: Rebecca

Det är klart ni får komma!!

2011-06-17 @ 12:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0