Bättre!

Idag är Elli piggare! Måns ögon däremot hänger lite så han lär väl trilla dit imorgon antar jag... Trist att de ska vara sjuka nu när de har sista veckan ledigt!
Imorgon börjar allvaret, jag börjar jobba! Ska infinna mig på kontoret 07:00 för att göra fem timmar. Måste komma ikapp och sätta mig in i allt igen, särkilt hemtjänsten som är en levande verksamhet! =)
Hängt ut tvätt och då gick solen i moln och det kommer hotfulla svarta moln bakom berget... Hoppas lakanen hinner torka innan regnet kommer!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken hemsk förkylning som drabbat mina älsklingar, fy tusan...

Tänk att din semester redan är slut, tyckte du nyss började. Kram och ha det så bra på jobbet <3

2011-07-18 @ 10:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0