Vikten...

Hur går det med vikten då? Jo kanonbra måste jag säga! =) Jag har idag tappat 19,5 kg. Känns skönt men samtidigt tycker jag att det går sakta men det är ju bra så kropp och knopp hänger med! Snart måste jag dock inhandla både byxor och nya BH-ar, allt är för stort... Presentkort mottages tacksamt! ;-)

Annars så går livet i sin lilla lunk. Jobbar jämt tycker jag och hinner inte riktigt med hemma... Thommy har börjat riva tapeten i källaren (TACK) så jag kan börja med tapetseringen någon gång i framtiden! Nackdelen är att det måste till en ny soffa och en ny TV dit ner sen... Får försöka spara lite på slantarna!

Nu ska jag peta i linserna och koka kaffe. Ringa dagis måste jag också plus dietistmottagningen. Kanske ska slå en signa till ONOff och fråga vart Thommys kaffemaskin är när jag ändå är på G med telefonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0