Vardag

Igår var man ledig och spenderade några timmar med Erika och Leon! De hade med makaroner och en korvbit och bjöd barnen på lunch! Imorgon är det revykväll igen, första för året och jag ska baka kladdkakor. Undrar när jag ska hinna det... =) Jobbar till tre eller fyra imorgon så då hinner jag efter jobbet så kladdkakan är rykande färsk! Kanske lite optimistiskt men det går nog!

Idag jobbar jag från tolv till halv nio ikväll. Har admintimmar till fyra och en hel del att fixa men det är pappersjobbet som är roligast just nu! =)

Ska lämna iväg småttingarna klockan elva på dagis och sen har jag en "håltimme" innan allvaret börjar!

Elli sitter bredid mig i soffan med korslagda ben och "pratar" i telefon om mat, hon har dragit fram sin Hello-Kittyservis, hon har fickorna på klänningen full av småfat... =)

På fredag klockan halv sju på kvällen ska jag infinna mig på skolan för utbildning, ska ta skoterförarbevis så jag får köra skotern när jag vill!

Skulle behöva barnvakt helgen 4-6 feb... Har tittat på kryssning, skulle vara mysigt men det är lite mycket att vara borta två nätter när man har tre barn... Jaja, vi får se hur vi gör!

Nu ska jag sätta lite fart på "Hugge the man", han har bara kallingar och jag vet hur lång tid det tar för honom att klä på sig... =)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du får väl fråga mig då :o) puss <3

2011-01-18 @ 20:28:53
Postat av: Sara

Du é för snäll kära mor! Puss <3

2011-01-18 @ 21:31:17
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0