Pigg tjej! =)

Ikväll har vi städat! Jag har städat kök och vardagsrum och Thommy plockar i gillestugan och organiserar i källaren! Sålde volvon idag så kanske det blir ny soffa då! =) Hittat en på Blocket.se som jag VILL ha! Visseligen nästan lika som syrrans men det gör nog inget!

Grabbarna har filmkväll med popcorn och jag tror att jag ska koka mig en kopp kaffe, idag har jag kunnat dricka skapligt mycket utan att tycka att det smakar rävgift! Väntar på Thommys julklapp. En Bosch Tassimo kaffemaskin. Den var slut så jag handlade på "hämta senare", nu är det väl senare? Provat ringa OnOff också men utan resultat, de svarar helt enkelt inte på mitt samtal utan hänvisar till centralnummret och där var det kö, låååååång kö... Jag la på. =)

Imorgon är det arbete igen men sen på lördag blir det nog skidor, utför!

Kommentarer
Postat av: Erika

Senare kan vara nästa jul också!

2011-01-06 @ 21:37:02
Postat av: Ida

Åh, låter som att jag kommer att komma och ta en kopp kaffe hos dig sen. Ska åka till mamma direkt efter min operation så jag kommer vara i krokarna i början på februari. Vore kul att ses

2011-01-08 @ 07:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0