Dränerad på energi...

Detta är en dag då jag inte har tålamod, ork eller energi... Jag beklagade mig för herr Jonsson på jobbet att jag inte har någon ork och han sa några kloka ord: "Sara. Det är väl inte konstigt om du inte orkar. Du har gjort en stor operation, din mormor har dött, du jobbar 100%, du har fått en ny roll på jobbet, du har ett stort hus och tre barn. Det är konstigt att du orkar?" Han är klok den där Jonsson! =)

Tyvärr blir dagar som denna inte bra. Har legat uppe i sängen ett bra tag för jag orkarhelt enkelt inte med allt tjafs och stök. Får se om morgondagen blir bättre, man kan ju alltid hoppas! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Herr Jonsson är en mkt klok människa tycker jag med.

Du gör ett kanon jobb och man måste få vila upp och ladda batterierna annars går det inte.

Kraaaam <3

2011-01-05 @ 13:56:17
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0