Trött...

Jag är trött... Sängen var skön idag men det var bara att släpa sig upp för Elli var pigg! Längtar till den dagen då man kan ligga och sova på morgonen och barnen "klarar" sig själva en stund men det lär nog dröja med tanke på vad jag har för barn! =) Idag när jag kom ner efter att ha varit på toa och klätt på mig hade Elli hunnit hitta sig en skorpa och dukat fram ost! Hon var hungrig! Hjälpte henne med smöret och sen var hon nöjd. Vissa dagar hinner hon riva fram diverse saker innan man hinner ner! =)

Idag blir det en hemmadag igen, Thommy var hemma igår för barnen snorar och hostar som bara den... Det vill inte riktigt ge sig. Hugo fick Bisolvon igår för han höll på att hosta lungorna ur sig och det hjälpte faktiskt!

Imorgon är det kyrkis men är barnen som idag blir det inget, håll tummarna att de piggnar på sig! Har inte varit på kyrkis på evigheter som det känns...

Nu ska jag koka lite gröt till frukost, får se hur många som nappar på det... Jag äter havregrynsgröt i princip varje morgon med undantag ibland men barnen (förutom Elli) ratar gröt om det inte är mammagrynsgröt för då äter de med god aptit! =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Roligt att höra någon mer som säger maMMagrynsgröt. =)

2011-02-09 @ 10:14:14
Postat av: Sara

Haha, såg inte min fina stavning... =)

2011-02-09 @ 10:22:47
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Tant C

Shit! ja har tänkt jätte mkt på er på slutet, ja måste faan komma hem! Får se om ja tar med mig hunken hem ;) Han är ju nyfiken att träffa alla ja pratar om :D Kramar massor

2011-02-10 @ 09:36:07
URL: http://christinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0