Knäck och födelsedag!

Kokat knäck ikväll men hade tänkt koka två olika sorter men då hade jag inte formar så det räckte, typiskt! Det slog mig nu att jag hade kunnat koka iaf och hälla ut på bakplåtspapper som mormor gjorde ibland... Jaja, har plockat undan iaf så nu struntar jag i det! Skulle kokat knäcken igår men då hade jag ingen sirap istället, aldrig ska det gå bra heller... =)
På fredag fyller Hugge the man sex år!!!! Typiskt att jag har tenta som går av stapeln 14:00. Vi har ända till 19 på oss att skriva men så lång tid ska det ju inte behöva ta! =) Måste handla lite födelsedagspresenter åt honom på fredag, har bara tre smågrejor än så länge...
Nu ska jag sätta mig med gubben i soffan. Skulle städa ikväll men tappade totalt lusten så det blev knäckkokning istället! Får ta nya tag imorgon em! Ska väl fördjupa mig en sista gång i farmakologin och läkemedelsberäkningens värld innan tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0