7 april

Det är dåligt med uppdateringar i denna blogg just nu... Sorry! =)
Jag har ju gjort högskoleprovet och det gick sisådär. Jag dumpade efter lunch så hela engelskadelen gick åt fanders... Fick jätteont i magen, svettningar och hjärtklappning. Texten flöt ihop och jag kunde inte koncentera mig så jag fick chansa på alla 20 frågor vilket inte gav ett lysande resultat om man säger så... Tror att resultatet på hela provet hamnar på 0,8 och sist skrev jag 0,6 så det var ju en klar förbättring iaf!
Igår var jag iväg på skolan och min mattelärare blev förskräckt över att jag skulle göra kursen på 50% så hon drog ner studietakten till 25% och det innebär att jag ska läsa kursen på tio veckor istället för fem vilket känns underbart för då ligger jag inte längre efter! =)
Tiggde lunchsällskap och Helena nappade! Vi käkade på Åhlens, jättegod lax blev det! Vi surrade och hade allmänt trevligt! Tack för sällskapet! Helena hade skitsnygga byxor och rekomenderade Gina Tricot så när vi skildes åt smet jag in där och vet ni! JAG KUNDE KÖPA JEANS DÄR!!! Gissa om det var en härlig känsla!! Blev även en top där och sen köpte jag en långskjorta på Lindex också... =) Nu har jag iaf några plagg som passar!
I tisdags köpte jag nya jumpaskor. Det blev ett par Reebok med gelekuddar i, springstrumpor, iläggssulor och en stegmätare. Hade stegmätaren igår och kom upp i nästan 12 000 steg fast jag inte hann ut på promenad. Jag jobbade igår kväll och det kan jag tacka en massa steg för! =)
Idag blir det jobb från tolv, ska lämna baren elva och sen funderar jag på om jag ska ta en promenad innan jag går på jobbet... Dock är det pissväder ute så det kändes inte så lockande.
Imorgon fyller älskade lillasyster 28 år. Undrar vad man ska hitta på åt henne! =) Hade varit mysigt att åka till stan och uppvakta men vet inte om hon jobbar så vi får se hur jag gör...
Blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på mina småsystrar!!! Älskar er!
Nu ska jag sluta svamla och se till att få någonting i magen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt Sara! Vad blev det för modell? Silva? Jag åkte ändå ned till Nyköping och köpte mina ljusa för storleken fanns inte i stan, egentligen skulle jag ha ett par mörka. skratt...jag köpte ett par tidigare, ett par blå i för stor storlek...

Gina är lit luriga, det springer ju mest omkring tunna tjejer i cissi ålder och rotar bland byxorna, och ser man storlek 23 blir man ju lite skeptisk;)

Kan du inte köra en outfit-bild på det du köpte?



Om jag itne sa det så var du skitsnygg! (Du har ju inte dirket varit stygg förut heller, du fattar!)



Vi hörs!

2011-04-08 @ 08:07:02
URL: http://livetigymmet.blogspot.com
Postat av: Sara

Det blev ett par ljusa Silva! =) Tänkte ta en outfitbild men det strulade med kameran så jag får se om jag gör ett nytt försök till sen!



Tack för komplimangen! =)



2011-04-08 @ 08:47:36
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för att ni kom i fredags =)

Blir så glad av att umgås med dig syster <3

Älskar Dig

Puss

2011-04-11 @ 12:36:45
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0