Jobba!

Idag börjar min arbetshelg... Jobbar ända till onsdag och då bär det av till Ullared!! =) Äntligen!

Elli sov i min säng inatt så jag har nackspärr och jordens huvudvärk... Hon smög upp imorse utan min vetskap men Hugge var så snäll och skrek att hon hade smör i soffan... =( Hon hade varit i kylskåpet och hämtat ett paket margarin, inte så kul...

Nu sitter de och tittar på TV en stund, hade tänkt äta frukost men är inte sugen... Smöret är slut.

Kompressorn till bilen kom igåpr så Thommy börjde men det blev inte klart igår. Den sitter tydligen lite trångt till så igår önskade Thommy att han hade Måns armar och händer...

Ska börja sakra ihop oss, ska vara på dagis 11:00 och man kan ju komma i tid någon gång...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Älskling. Gud så fin du vart !kanonfrisyr...

Är i Alicante, kommer hem Lördag EM. ringer då.

POK

Pappa

2010-09-19 @ 19:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0