Vila i frid älskade momma...



Min älskade momma...





Momma finns inte med oss längre och det känns konstigt och tomt...

Mommas dörr var alltid öppen, man var alltid välkommen.
Nybakade bullar, stekt röding och pimpelfiske får mig alltid att tänka på momma!
Hon var den snällaste man kan tänka sig!
Hon tog mig under sina vingar under min tid ensam i Storuman och jag är henne evigt tacksam...
Hon har alltid varit med oss och kommer alltid att finnas i våra hjärtan!

Nu på senare tid sviktade hälsan och min älskade mamma har hjälpt och
skött om henne dygnet runt i flera månader...
Hon har funnits där och det vet jag betydde massor för momma!!






Hugo och Måns blev lite fundersamma när Thommy berättade att
gammelmomma var borta men på barns vis frågade de hur gammal hon var
och kontrade med att jaja, hon var ju gammal så då är det ok...
Barn sörjer också men på ett lite annat vis så det kommer nog komma mer frågor.


Det känns konstigt men jag vet att hon har det bra där hon är nu.
..

Vila i Frid.



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack min älskade dotter för de fina orden och bilderna du lagt ut. Det känns tungt, men hon var så trött så det var skönt för henne, jag tänker att hon får träffa Pappa och sina älskade hundar :o)



Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna det är mörkt nu, men det blir ljusare igen <3



Älskar er alla så oändligt mycket, puss

2010-11-16 @ 09:04:53
Postat av: Emelie

Vila i frid. Tänker på dig.

2010-11-17 @ 00:59:42
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilka fiina bilder på världens vackraste momma <3

2010-11-17 @ 07:05:32
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0