MMS är inte lätt...

Hm, provade att mmsblogga förut och det dök inte upp på bloggen så då testade jag igen med resultat att bilden finns i två inlägg nu helt plötsligt! =) Jaja, det bjuppar jag på!

Fick en uppmaning av syrran, hon tyckte att jag skulle uppdatera lite! =) Tänkte tråka ut er med lite siffror!

Detta är vad jag tappat sen 20 okt:

Hals: -4 cm
Överarm: -4 cm
Byst: -9 cm
Midja: - 8 cm
Rumpa: - 14 cm (!)
Lår: -7 cm

Känns på byxorna att jag tappat några cm men annars märker jag det inte så mycket förutom i ansiktet! =)

Har satt en lussebullsdeg som jäser nu, får se om jag får tre små hjälpredor när det ska göras lussekatter!

Missan trivs hur bra som helst med oss och det är skönt. Mina barn är ju inte direkt lugna så det krävs lite om man ska tillhöra det Stålhandska kaoset! =)
Elli och Hugge är tussiga med feber och hosta, Hugge har dock bara hosta idag. Elli är berydligt tussigare och fick en släng av ont i magen också förut...
Nu ska jag passa på att mysa innan vi ska kaosa till det och baka!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Guud så mkt det försvunnit så fort =)

Jag vill ju veta vad ni har för er där i Rätan =)

Pözz

2010-11-30 @ 16:08:21
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0