Missan!

Igår var Måns till tandläkaren och sen bar det av till Frösön för att hämta våran nya familjemedlem: Missan! =)
Barnen blev överförtjust och Missan verkar trivas hos oss. Hon är nyfiken och klättrar överallt men konstigt nog så stör det inte mig... =) Trodde jag skulle bli tokig av en klättrande katt men faktiskt tycker jag att det är riktigt trivsamt! Hon sitter och spanar i fönstret! Imorse var det lite protester innan dagis, Elli ville hellre vara hemma med kissen! =)

Det står inte mycket på mitt schema om dagarna nu för tiden! Är ju sjukskriven på heltid och ska ta det lugnt och bara äta... Ikväll är det dock Revy igen så då ska jag iväg och fixa fika! Får ta med mig min lilla "goodiebag" med knäcke och tub med kräftost!
Jag är sjukskriven nästa vecka också men sen börjar allvaret igen. Känns skönt att komma tillbaka och särskilt eftersom jag fick en ny uppgift på jobbet som gruppledare för Gärdet/Hemtjänsten. Känns som det krockade lite med Op men den var viktigare än alla jobb i världen!

På lördag är det pubkväll med Marcus Jönsson och jultallrik på Norsgår´n. Jag och Thommy ska faktiskt gå, tillsammans! =) Snälla kussen Liv ska vara barnvakt några timmar så vi kan roa oss lite på tu man hand!

Idag får vi se om jag slänger ihop lussebullar... Vet inte om jag har ork men vem vet, kanske hittar jag lite energi sen. Ska även slänga ihop lite rullrån, får se vilken dag det blir. Det är enklare när barnen är på dagis så det gäller att passa på! Pepparkakor ska vi baka tillsammans jag och barnen. =) Knäcken vore också bra om man passade på att koka när de inte är hemma så ingen riskerar att bränna sig, knäck är så hett...

Nu ska jag äta färdigt min frulle och sen ska jag iväg och plocka fram fikabröd på Norsgården inför kvällen! =)


Kommentarer
Postat av: Liv

jag längtar till på lördag, det känns som att jag inte träffat er på flera år, haha ^^

2010-11-25 @ 20:25:06
Postat av: Johanna

Blogga lite =)

Vilken söt kisse ni har fått hem

puss

2010-11-30 @ 07:06:11
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0