Trött!

Är helt slut i kroppen efter dagens pimpeltävling! Kanonväder om det inte vore för att det blåste småspik... Iof var det bara två timmar man fiskade men det kändes i kinderna! Det bästa med denna tävling är att ALLA, barn som vuxna, får pris även om man inte får napp! Jag och barnen hade ingen lycka i år heller men Måns fick småbilar, Hugge stickade strumpor och jag fick teflonbakplåtspapper! =) Vi är helnöjda allihopa! Barnen fick dessutom godispåsar! Lyckan var gjord för både dit och tillbaka fick barnen åka skoter med Jörn! Kul!
Vi har btw köpt skoter!! Vi köpte en igår, en gammal Artic Cat Cheeta, duger fullt åt våra små nöjestripper! Lite småpyssel som byta ruta och fixa dynan som spruckit med för övrigt fullt körbar! =)
Måste fixa en kälke så alla kan åka samtidigt, annars försvinner ju halva nöjet! Jag måste även ta skoterförarbevis, har inget och jag får inte köra "på" körkortet eftersom jag tog det feb -00, de som hade kk innan sista dec -99 behöver inget förarbevis utan för dem räcker det med körkort...

Nu ska jag och Måns slötitta på Melodifestivalen en stund, känns som jag kommer att stupa i säng ikväll. Hade middagssällskap igår. Micke, Leon, Erika och Elle var här och det blev halvsent innan vi kom i säng. Vi körde "Jag har aldrig"-leken och tydligen hade vi gjort ganska mycket! ;-)

Nej nu ska jag slita mig, rumpan har somnat, gjorde en megavurpa utanför affärń igår så min kropp är lite mör...

Kommentarer
Postat av: Erika

Äntligen ett långt inlägg!! :)

2010-03-13 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0