Billig vovve...

Min vovve har pinkat på Herman (vår dammsugare/livskvalité)... Är väldigt less på detta beteende från Musses sida, antar att det är någon form av protest. Vad göra? Vi är ut med honom minst sex ggr/dag...

Jobbar hela helgen, den första av tre... Nästa helg har jag visserligen tagit sem både lör och sön. Lördagen kommer att tillbringas i Sundsvall på IKEA och söndagen i Sveg på loppis.

Har fått 100% på jobbet också, börjar 3 maj. Ska jobba ett tag så för att få upp sjukpenning och föräldrapenningen! Härligt! Sen ska jag söka ner till runt 80% medan Elli är liten!

Fick ett positivt besked i veckan, får se vad det leder till i sin tur. Skriver i gåtor, jag vet! Den dagen allt är klart så får ni reda på saker och ting, det lovar jag! =) Blir det inget av det så får ni inget veta heller... =)

Nu funderar jag på att sätta mig i soffan men det är långt dit! ;-)

Kommentarer
Postat av: Erika

Puss! Syns ikväll.

2010-03-20 @ 09:00:23
Postat av: C

Kanske vi ska ses i Sundsvall då nu när du ÄNTLIGEN har planerat in att åka en helg!! :P Kramar

2010-03-20 @ 14:51:06
URL: http://christinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0