Kräk... Blä!

Hugge kräks idag plus att Elli har varit vaken hela natten i princip med hög feber... Kul, nähä, inte det!
Jobbat 7-16 så jag har sluppit ganska mycket elände med Hugo! Måns vägrade följa med hem från fritids eftersom han ska på bio med Elias på söndag och vägrar bli sjuk... Skjutsade honom till farmor istället och med sig hade han köpta plättar och en lördagsgodispåse! Håll tummarna att resten av familjen klarar sig!
Sänder dock en liten tanke till Elle som skulle varit på stormöte idag i Sundsvall med jobbet men hon ligger hemma och tillber porslinsguden...
Vi skulle ha Erika och Micke på besök ikväll, tänkte äta en bit mat tillsammans men även de planerna grusades...

Nu ska jag strax iväg och låsa upp Norsgården inför kvällens Fritidsgård!

Kommentarer
Postat av: Ullet

Jag hör som sagt av mig om ett par veckor. Då är det nog dags för vattkoppor.........Då kommer vi och leker.

2010-01-29 @ 18:33:27
Postat av: Elle

Tack för tanken =)

2010-01-29 @ 19:53:43
URL: http://elliiicious.blogg.se/
Postat av: C

Ja saknar dig! Ja hoppas ja kommer hem snart så vi kan ses.. Krya på barnen å hoppas ni andra klarar er.. Kram

2010-01-29 @ 20:55:15
URL: http://christinee.blogg.se/
Postat av: Erika

Det var ju så tråkigt att det inte blev av, men men, det kommer ju fler chanser.

2010-01-30 @ 09:28:48
Postat av: Mamsen

Oj,oj kräksjuka stackars er hoppas inte alla behöver åka dit...Här i stan är det svinkallt -25 bläh, ingen höjdare att mpromenera med doggen :( I onsdags började jag Kickstart Allevó, men vilken tortyr. Tänkte att jag skulle klara av det när du gjorde det. Det tär på psyket!!! Fast det shyssta är att jag redan mist 3kg :) som jag inte alls saknar. Ha det gott mina kära. Pussar till alla

2010-01-30 @ 12:04:03
Postat av: janne

mmm saknar er... Janne

2010-01-30 @ 18:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0