Långt emellan gångerna...

Ibland (allt som oftast) blir det långt mellan bloggtillfällerna men jag har faktiskt inte hittat inspirationen att skriva... Det händer så mycket hela dagarna och sen blir det inte av att man sätter sig och knåpar ihop ett inlägg...

Ikväll ska jag cykla bort till barkis med grannen som tänkte jogga, duktigt att jogga måste jag säga!

Elli klättrar på stolen och gnäller, det har varit en lång dag för barnen idag. Dagis mellan 7:15-16:30, jag hade glömt att lämna dagistider så det var spännande imorse om det var någon där tidigt... Kvart i sju ringde jag och Kristina var på plats s det var inga bekymmer alls! =) Strålande sol och utelek nästan hela dagen!

Nu ska jag ta och koka en kopp kaffe... Kanske dumt med tanke på att jag har jordens halsbränna idag, åt grillat kött igår och magen tål tydligen inte det! Jag som alltid har haft järnmage men nu på senaste halvåret har min mage börjat strejka när det gäller viss mat... Inte kul men bara att gilla läget!

Nu ska jag avrunda med: LINA, jag saknar dig också!!!! Pözz!

=) Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Lina

<3 <3 <3

2010-08-16 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0