Oj...

Längesen jag uppdaterade här insåg jag nu...

I fredags kom Christine och hon uppvaktade Elli lite i förskott eftersom hon åker hem till "Härnta" idag... Hon fick två pussel och en låtande sak med djur på... Tack! Elli fick även ett überfint grattiskort som jag var tvungen att rama in...
















Fint va!

Igår var det barnkalas hos Annika och Mattias. Det var lyckat. Framåt kvällningen dök Linda och Andreas upp, det är de som köpt gamla huset. Vi surrade till strax efter 12 inatt...
Idag har vi inga speciella planer, funderar på att käka på Wärd´s men vi får se...




Här bjuder jag på en dagens bild, alldeles färsk...



Orkade inte vända den så antiongen får ni vrida huvudet eller så får ni vrida datorn/skärmen...



Kommentarer
Postat av: Kiwi

Awwww, du lika söt som vanligt =)Men Elli, hon ä riktigt söt hon, måste va från far hon få skönheten va ;)Kram Gumman =)

2009-09-27 @ 10:03:51
URL: http://fantasykiwi.blogspot.com
Postat av: Erika

När får jag och Leon komma och fira Elli?

2009-09-27 @ 16:20:01
Postat av: Erika

Då kanske vi kommer förbi en sväng imorgon då. På tisdag har jag sotaren från 12-15 så det hade inte gått allafall.

2009-09-27 @ 18:52:03
Postat av: Mamma

Vilket enormt fint kort Christine har gjort :)



Längtar till tisdag :D Kramar

2009-09-28 @ 07:47:08
URL: http://piaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0