Idag: Ullared!

Det kommer bli lite dåligt med uppdatering här på bloggen fram till söndag men det står ni väl ut med? Jag har iof inte sååå otroligt många läsare men de jag har är jag mån om! =)

Jag vilat lite nu, fick sova en och en halv timme iaf men jag har en envis huvudvärk som vägrar ge med sig också... Eftersom vi åker 19-20 ikväll så är det ganska smart att vila upp sig lite! Ska lägga ikull mig när gubben kommer hem också.

Har handlat lite fika så jag ska göra baugetter plus att jag har godis och kakor... Någonting som saknas??

Igår var vi upp till Böle och snusade på Musse! Han är sååå go! Längtar till söndag, ser ut som Musse är här när jag kommer hem...

Nu ska jag byta bajsblöja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0