Bakis och Mary Kay...

Var iväg på Norsgården igår kväll, känns att man var ut även om man var städad. Man är helt enkelt inte van...
Barnvakten som vi hade är helt fantastisk: Kajsa! Hon är hur bra med barnen som helst och det är inga som helst problem med någonting gällande barnen, hon reder ut det mesta!

Var iväg på Mary Kay idag, Jeanette hade "Öppet Hus". Hon vill väldigt gärna att jag ska börja sälja så jag har fått med mig en stor låda hem... Enda kruxet är att det är en ganska saftig "startkostnad" eftersom man måste köpa in grejorna...  Jag är så sugen att börja men jag får se hur det blir, Jeanette skulle komma förbi och hämta lådan eller komma med mer grejor om jag vill bli konsult... Kan ni tänka er mig som "Hudvårdskonsult"...?

Nu ska jag städa klart och sen dimpa ner i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0