Uppdatering!

Jag bantar... Började i måndags med GI, gick hur bra som helst! Började fundera lite över att dricka Allévo för att få en kick i rätt riktning. Så, igår morse började jag dricka pulversoppor och shakes, fem om dagen ska jag dricka... Smakar usk och blä men det går. Sporren är att jag tappat tre kilo sen måndag, visst är det mest vätska men det känns lite kul iaf att det händer något!
Blev lite besviken idag när jag insåg att Wärd´s stänger nästa helg och jag skulle ha viljat käka där en gång innan de klappar igen...

Idag har jag skjutsat Vera och gänget till Kårböle för Monicas överraskningsfest/kidnappning. De åker samma buss som syrran så jag hann faktiskt träffa henne fem minuter mitt ute i skogen! :-) Tänker inte skriva än vad det är de ska göra, man vet aldrig om "fel" människa läser!

Vovven är dålig också, fick åka till veterinären igår och få öron och ögonsalva. Han har BÅDE öron och ögoninflammation den lille stackaren!

Nu ska jag tvätta! :-)

Kommentarer
Postat av: gammal klasskompis

Heja Sara! Du klarar det! =) Kramar från Umeå

2009-10-25 @ 12:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0