Ny vecka!

En ny vecka med nya möjligheter!

Ikväll/natt kommer Vera hem från Ullared. Det har varit lite tomt
utan henne, det märks att hon inte é hemma...

Idag står klippning av Hugge på schemat. Ullet skulle
komma ner och klippa honom, han ser nästan ingenting...

Måste in på jobbet en sväng också, ska lämna en påse med
partygrejjor till sköterskorna för vidare leverans...

Lurar på om jag och Thommy ska ta en svit med bastu på Hotell First i Sundsvall
istället för spakryssning... Har inte bestämt oss men det
lutar nog åt Sundsvall en helg...

Nu ska jag utfodra barnen, igen...
Jag börjar med GI idag, nu får det vara nog...

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Ja det känns som om det skulle vara nog nu! men jag vet inte var man ska hitta motivationen! Det borde ju ligga/sitta i utsittande kläder!

2009-10-19 @ 09:55:29
Postat av: "vera"

Men va gullig du är!!! Nu är jag hemma!

2009-10-19 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0