Måndag igen!

Idag var det måndag när jag vaknade... Otippat! Känns ändå skönt, måste iväg på jobbet och meddela chefen om att jag är på väg tillbaka. Jobbade en kvällstur igår och takterna sitter i, är faktiskt skönt att få vara Sara några timmar och inte mamma.

Dagen idag har jag inte planerat för mer än att jag ska iväg till chefen. Kanske kan barnen vara hos pensionären svärmor medan jag åker dit? Håller tummarna för det!

Ikväll är det tre olika partimöten i Svenstavik, ska iväg med en massa andra föräldrar och lägga fram andra förslag på besparing än att lägganer våran skola... Vi ska iaf försöka få fram siffror och någon kalkyl som vi kan utgå ifrån men jag är tveksam till at det finns någon som de tänker lämna ut...

Nu blir det frulle och sen ska jag fortsätta tvätta!

So´long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0