Kämpar på...

Kämpar på med Allévo, nu går det riktigt bra förutom att mitt humör är uruselt... För att citera sambon: "Du har ett slutarökahumör..." Det stämmer nog ganska bra, är skapligt arg och ledsen emellanåt för att fem minuter senare vara mitt vanliga jag igen... Går väl över så småningom! =)

Idag har vi ingenting speciellt på schemat, Hugge har sovit hos farmor inatt så det blir nog en tur dit mitt i da´n. 

Igår var jag och hämtade brudarna i Kårböle igen. Träffade återigen syrran en snabbis. Det var ett gäng glada människor på bussen iaf! Brudarna hade haft en kanonkryssning med Cinderella och som tack för att jag skjutsade och hämtade (med Veras bil) så fick jag en flaska Dooley´s! Tackar, jag hade inte behövt någonting alls eftersom jag enbart tyckte det var kul!!!


Nu väntar duschen, Måns och Elli ska försöka roa sig medans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0