Friska!

Äntligen är vi friska! Tog sin lilla tid innan både jag och Hugge blev pigg.

Denna morgonen har det varit livat, barnen har varit igång sen halv sex och de har bara gapat och skrikigt... Kul, NOT!
Hugo sitter i soffan och gnäller om att han ska ha muffins... *suck* Tur att det är dagis idag! :-D Måste ringa och meddela att han kommer...

Becca har varit här sen i fredags. Inte för att jag har varit så trevligt sällskap men vi har ju fått spela lite kort och umgåtts mellan kräkningar och magkramper...
Idag åker hon hem... Idag är jag frisk... Synd men så är det! Ska försöka vara frisk nästa gång vi ses! :-)

Elli är snorig. Annars är hon helt ok förutom att hon är supertrött just nu och ligger nerbäddad i soffan och gólåter.

Nu måste jag slå en pling på dagis!

Kommentarer
Postat av: terese

Det var skivan som behövdes! Vi trodde det både jag å måns å tydligen så var det ju så ;-P

2009-10-13 @ 10:38:46
Postat av: Mamma

Jippi, skönt för er att vara friska...kram till er alla :)

2009-10-13 @ 14:46:37
URL: http://piaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0