Tappat tempot!

Var så duktig på att blogga yesterday att jag helt glömt det idag! =) Snön har vräkt ner idag på fm så min stadsresa blev inställd... Tänkte att det kanske är dumt att ge sig ut och bli ståendes längs vägen... Klok tjej ibland!

Har provat pyssla lite idag men barnen har inte riktigt varit på humör så jag kunnat dona i lugn och ro... Förstår inte riktigt vad det är med Hugo och hoppa/kuta i soffan, skrika och göra livet surt för Musse... *suck* Det är nog lugnt egentligen men man blir så frustrerad när man tänkte göra saker men planerna grusas mest jämt!

Måns sitter i soffan och tittar på "Dansbandskampen", vad ska det bli av honom... Han största idoler är Lars-Kristerz... Han har (hör och häpna) TVÅ skivor med dem! Jag har INTE köpt dem iaf även om jag faktiskt har köpt "Upp till Dans volym 15" i julklapp åt honom men det är inget av Lars-Kristerz med men däremot hans andra idoler Scotts, de är ju iaf halvsnygga...

Nej nu måste jag flytta rumpan till soffan, kan inte sitta här hela kvällen...

Adios Amigo´s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0