Farsdag

Fick sovmorgon till 11:25... D
Det var inte riktigt meningen att jag skulle sova så länge
 men det var ingen som kom upp och väckte  mig...
Systeryster var den som fick liv i mig! Tänker på dig lillstumpan!

Ringt och grattat min käre far också idag!

Lagar mat: Lövbit och klyftpotatis (som jag skippar).

Hade främmande från Storuman igår:
Anders och Ante var förbi på en kopp kaffe!
Var urlänge sen vi sågs så det var trevligt!

Fortsätter med mina promenader med grannarna!
Ikväll är det även gympa i Klövsjö. 

Ska göra egen chokladsås på ljus choklad, vi (kanske bara de) ska äta marängsviss
efter maten idag istället för tårta... 
Får se om jag äter blåbär och grädde istället, kanske smakar en sked sås... 

Nu ska jag engagera mig i maten!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0