Vad ska jag göra?????

Morgonen som började så bra rasade per omgående när jag såg vad Hugge the man gjort på sitt rum...
För att ni ska få en helhet i min psykiska balans de senaste två veckorna så måste jag summera denne lille mans framfart:

* Klätt av sig naken (spritt språngande naken) för att ta ett dopp med grodynglen i en dypöl. Thommy hann dock avstyra det hela...
* Cyklat mitt på stora vägen (315) och orsakat lite trafikkaos men farbror Gugge var snäll och plockade upp honom. Allt skedde på fem minuter! Han skulle cykla till grannen Ottilia men drog ett varv runt kvarteret och ner vid återvinningen och sen ut på 315... Mamman hängde tvätt i källaren när sonen kom och berättade att han skulle cykla till farmor men Gugge skjutsade hem honom, mammans blod frös till is... Pappan hade skruvat moppe ute.
* Blev bajsnödig borta i lekparken och hans kompis kom med förslaget att bajsa i en hink som låg där och det gjorde han... Blev pådrag från Måns kan jag meddela!
* Försvunnit minst en gång om dagen, helst fem-sex... Vet aldrig riktigt vart han är!
* Varit hos grannen och placerat deras walkietalkie på vägen och spolat en nytvättad och just torkad matta med en trädgårdsslang...
* Stulit en traktor av samme granne och kört ner i diket, jag fann den där igår...
*Stulit en sax och klippt sönder sina tofflor och klippt lite på Måns crocs också.
* Tagit av sig blöjan igår efter att Thommy nattat honom eftersom det är fel motiv, det råkar vara nallebjörnar och han är ju ingen barnrumpa... Detta ledde då till att sängen var dyblöt imorse.
* Pinkat i sin leksaksstekpanna som står på hans låtsasspis, plus att han har skvätt lite i ugnen också (givetvis på leksaksspisen)... Detta upptäckte jag imorse och endast Hugge the man och Gud vet när det skett...

Utöver dessa så kom ihåg att han pratar heeeeela dagarna så det kommer nog 10 000 "varför" under en dag. Man är ganska trött när klockan börjar närma sig 19-snåret och det är sängdax för den lille kreative varelsen.
Det händer så mycket under en dag att det är svårt att komma ihåg allt. Funderar på att göra som Emils mamma och skriva i den blå skrivboken... Måste då köpa en blå skrivbok...
Hur kan denne lille man ha så mycket hyss i kroppen????

Nu ska jag äta frukost så jag orkar ner på dagis med Hugge the man!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag skrattar så jag gråter!

2009-05-27 @ 08:56:20
Postat av: Helena

härligt med ungar;) Jag skrattar jag med, och förstår att du river ditt hår och inte alltid tycker att det lika roligt mitt uppe i det. Vad olika det kan vara på

2009-05-27 @ 13:41:08
URL: http://livetigymmet.blogspot.com
Postat av: Jane

hahaha ja herregud va ska man säga... ? ;)

Säg dessa barn ;) hihi

2009-05-27 @ 15:11:43
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Pappa

Skicka hugge the man på militärskola i Sollefteå " ler" badet öppnar den 8/6. Vill passa på att säga :

du är fantastisk SARA !!!! Som lyckats klara matten med flytt och barn... Puss på dej , gumman

2009-06-03 @ 00:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0