*suck* Hugo...

Hugo gör mig gråhårig... Han har varit uppe sen 05:30. Jag säger ingenting om han vaknar och myser ner sig framför TV:n men när han ligger i våran säng och väcker Elli två ggr och bara mal på då är det inte kul... När han fick gå in till sin säng då låg han och skrek, grinade och ropade. Det är inte kul...

Idag blir det mer mattepluggande. Har ju prov 13:00 på fredag och som det känns så kommer det att gå åt helvete... Jag har halva matteboken kvar och idag på mig att lära mig den!

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Blir inte lätt att läsa och plugga med 3 små barn!

2009-05-28 @ 07:57:46
Postat av: Terese

"Hugo gör dig gråhårig"...du glömde väl "are" när du skrev den där meningen?! Gråhårigare! alltså

:-P

2009-05-28 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0